Het Aankoopproces Van Sauna of Een Hottub

Hoewel tegenwoordig online winkelen de norm is geworden, hebben veel mensen nog steeds een bepaald vooroordeel over het online kopen. Dit waargenomen risico neemt exponentieel toe bij de aanschaf van een duur item zoals bijvoorbeeld een hot tub of een sauna. In dit blog zullen we het aankoopproces bij TimberIN uitleggen en nemen we hopelijk eventuele twijfels weg, die onze toekomstige klanten mogelijk hebben. Het aankoopproces ziet er als volgt uit:

Wellness Royal Fiberglas Model Met Een Interne Kachel

Allereerst bespreken we de wensen en de behoeften van een klant en bevelen we aan wat het beste bij hen past. Dan moeten we het eens worden over een productmodel. Dit omvat alle specificaties, eventuele unieke verzoeken en de prijs. Nadat deze procedure is afgerond, stuurt TimberIN een pro-formafactuur, evenals een koopcontract met alles erin wat er is besproken, zodat de klant dit nog eens na kan lezen. In geval van een misverstand, kan de klant opmerken wat er mis is met de documenten en die kunnen dan op dat moment worden aangepast.

2. Zodra alles is geregeld, moet de klant een eerste aanbetaling van 50% van de totale prijs doen. Dit kan via alle belangrijke betaalmethoden: een directe bankoverschrijving, creditcards of via een bankpas. Zodra TimberIN de betaling heeft ontvangen, wordt het product in ons interne schema geplaatst en begint de productie.

3. Tijdens de productie kunnen de leveringsgegevens worden aangepast. In het geval dat de klant de hot tub niet kan accepteren op een eerder overeengekomen datum, kan deze worden gewijzigd naar een meer geschikte datum. In sommige gevallen moet het afleveradres worden gewijzigd, wat ook kan worden geregeld als dat nodig is.

Igloo Buitentuin Sauna

4. Nadat de productie is voltooid, ontvangt de klant foto’s van het uiteindelijke product om te bekijken. Als er iets niet klopt of het staat de klant niet aan, kan dit nog steeds worden gewijzigd.

5. Zodra alles is zoals verwacht, wordt van de klant verwacht dat hij een tweede betaling van 50% doet. Dit punt kan voor sommige klanten behoorlijk zorgelijk zijn, omdat ze het gevoel hebben dat ze een risico nemen door geld te betalen zonder het product te hebben. Niettemin hebben we na honderden tevreden klanten een reputatie opgebouwd, die de levering van de productie kan garanderen.

6. Zodra de tweede betaling is ontvangen, wordt het product in het juiste voertuig geladen en afgeleverd op de door de klant opgegeven locatie. Bij aflevering wordt van de klant verwacht dat hij de goederen inspecteert en ervoor zorgt dat alles naar behoren is. Voor de meesten eindigt het proces hier en kunnen ze gaan genieten van hun aankoop. Soms kunnen de goederen tijdens transport door verschillende omstandigheden beschadigd raken. Als dat het geval is, is het proces vergelijkbaar met elke bezorg-/koeriersdienst. Voordat hij voor het pakket tekent, moet de klant de schade op een CRM-formulier aangeven. Zodra dat is gebeurd, worden alle beschadigde onderdelen terugbetaald/vervangen of wordt er een betaling gedaan om het in de buurt te kunnen laten repareren. Hierbij wordt gekeken naar de meest economische omstandigheden.

Terras Met Fiberglas Hottub

Extra accessoires kunnen na de levering worden besteld, maar de installatiediensten worden alleen tijdens de productie aangeboden en daarom is de klant zelf verantwoordelijk voor de installatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *